1, respirazione,
U friddu cumuni di solitu ùn hà micca mancanza di respirazione o difficultà di respirazione, a maiò parte di a ghjente si sente stancu.Questa fatigue pò esse alleviata da piglià qualchì medicina friddu o riposu.
A maiò parte di i pazienti di pulmonite infettati da u novu coronavirus anu difficultà di respirazione, è ancu alcuni pazienti severi infettati da u novu coronavirus anu bisognu di furnimentu d'ossigenu per 24 ore per assicurà a respirazione normale di i pazienti.
2, tosse
I tossi friddi parevanu relativamente tardi è ùn pò micca sviluppà finu à un ghjornu o dui dopu à un friddu.
L'infezzione principale di u rumanzu coronavirus hè i pulmoni, cusì a tosse hè più seria, principalmente a tosse secca.
3. Fonte patogena
U friddu cumuni, in fattu, hè una malatia chì pò accade in tuttu l'annu.Ùn hè micca una malatia infizziosa, ma una malatia cumuni, principalmente causata da infezzione virali respiratoria cumuni.
A pneumonia infettata da u novu coronavirus hè una malatia infettiva cù una storia epidemiologica chjara.A so via di trasmissione hè principalmente per u cuntattu è a trasmissione di gocce, a trasmissione aerea (aerosol) è a trasmissione di contaminanti.
Ci hè un periodu di incubazione, di solitu 3-7 ghjorni, di solitu micca più di 14 ghjorni, prima di i sintomi di COVID-19.In altre parolle, se e persone ùn mostranu micca sintomi di COVID-19 cum'è febbre, fatigue è tosse secca dopu à 14 ghjorni di quarantena in casa, ponu esse esclusi da esse infettati da u novu coronavirus.
Tempu di Postu: Nov-06-2022