• banner

Cumu distingue trà i pazienti COVID-19 lievi è severi

Cumu distingue trà i pazienti COVID-19 lievi è severi

Questu hè principalmente distintu da i sintomi clinichi:

Lieve:

I pazienti COVID-19 lievi si riferiscenu à i pazienti COVID-19 asintomatici è lievi.E manifestazioni cliniche di questi pazienti sò relativamente lievi, generalmente mostranu febbre, infezzione di e vie respiratorie è altri sintomi.Nant'à l'imaghjini, si ponu vede sintomi simili à u vetru di terra, è ùn ci sò micca sintomi di dispnea o strettezza di u pettu.Pò esse guaritu dopu un trattamentu puntuale è efficace, è ùn avarà micca assai impattu nantu à u paci dopu a ricuperazione, è ùn ci sarà micca sequele.

Severu:

A maiò parte di i pazienti severi anu mancanza di respirazione, a freccia respiratoria hè di solitu più grande di 30 volte / min, a saturazione di l'ossigenu hè generalmente menu di 93%, à u stessu tempu, l'ipoxemia, i malati severi seranu fallimentu respiratoriu o ancu scossa, a necessità di respirazione assistita da ventilatore. , altri organi appariscenu ancu diversi gradi di fallimentu funziunale.
10
A saturazione di l'ossigenu di sangue hè ancu un indicatore impurtante per u monitoraghju COVID-19.

A volte hè necessariu avè un metru di l'ossigenu di sangue in casa per monitorizà l'ossigenu di sangue per sè stessu è a vostra famiglia in ogni mumentu è in ogni locu.

L'ossimetru di clip di dita hè un pruduttu chjucu, faciule da portà, accuratu, è ecunomicu di monitoraghju di l'ossigenu di sangue in u sangue.

A più impurtante, pò esse usata per u surviglianza clinica medica, cusì a qualità è a precisione sò garantite.


Tempu di Postu: Nov-06-2022